Futurama Season 6 - June 23

Neon

ネオン
Donator
Mar 23, 2008
51,803
18,538
513
Kingdom of Charis
#1
Yup. That's fucking TONIGHT! How did I just find out about this???
 

Neon

ネオン
Donator
Mar 23, 2008
51,803
18,538
513
Kingdom of Charis
#4
Ha, I just realized that a few minutes ago myself!
I actually had the TV on the NBA draft with the volume off and they ran a commercial that had flashy lights and attracted my attention.



Fuck, I guess advertising really does work...
 

CM Mark

The East is Ours!
Apr 13, 2005
27,472
856
513
Pretty Pretty Unicorn
#7
I actually had the TV on the NBA draft with the volume off and they ran a commercial that had flashy lights and attracted my attention.



Fuck, I guess advertising really does work...
I thought you were a Jewish Isrealite, not a nigger
 

fletcher

Darkness always says hello.
Donator
Feb 20, 2006
59,552
19,736
513
jersey
#9
I'd nail Lela.

Just sayin.
 

JoeyDVDZ

That's MR. MOJO, Motherfucker!
Aug 20, 2004
29,014
5,654
693
#10
Damn it, I want to watch too! Karaoke gig tonight, weird little 2 hour deal in Wall twp. Applebees.
 

LiddyRules

I'm Gonna Be The Bestest Pilot In The Whole Galaxy
Jun 1, 2005
141,631
49,871
644
#12
I'd nail Chick Fry.
 

Bobobie

Registered User
Oct 1, 2005
11,525
2,061
586
Bay City Michigan
#13
Why does TV.com list this as season 8 episode 1 and everyone else is calling it season 6 episode 15, listed as Into the Wild Green Yonder Part 2?

Confusing as hell!!
 

Neon

ネオン
Donator
Mar 23, 2008
51,803
18,538
513
Kingdom of Charis
#14
Why does TV.com list this as season 8 episode 1 and everyone else is calling it season 6 episode 15, listed as Into the Wild Green Yonder Part 2?

Confusing as hell!!
Well, considering it switched networks and had 4 movies broken up into episodes kinda makes a weird mess of everything. Just use epguides.com Way better than stupid TV.com
 

Bobobie

Registered User
Oct 1, 2005
11,525
2,061
586
Bay City Michigan
#16
Well, considering it switched networks and had 4 movies broken up into episodes kinda makes a weird mess of everything. Just use epguides.com Way better than stupid TV.com
I use it mainly because I only have to type "NameofShow episode guide" in google and the TV.com page pops right up on the top of the list.
 

Neon

ネオン
Donator
Mar 23, 2008
51,803
18,538
513
Kingdom of Charis
#17
I use it mainly because I only have to type "NameofShow episode guide" in google and the TV.com page pops right up on the top of the list.
Just type "(name of show) air dates" and you'll get epguides.
 

JoeyDVDZ

That's MR. MOJO, Motherfucker!
Aug 20, 2004
29,014
5,654
693
#18
So, who was less than impressed with the two-fer season opener?
 

Neon

ネオン
Donator
Mar 23, 2008
51,803
18,538
513
Kingdom of Charis
#20
So, who was less than impressed with the two-fer season opener?
It was ok. First episode was better than the second one. But then again, last season also started a bit meh and good really good, so I'm not worried.
 

MrAbovePar

En Taro Anthony
Mar 14, 2005
13,777
3,171
678
Covington. La
#21
The first episode was pretty good. Had some good one-liners in it. Second one was meh.
 

LiddyRules

I'm Gonna Be The Bestest Pilot In The Whole Galaxy
Jun 1, 2005
141,631
49,871
644
#22
Episode 3 > Episode 1 + 2
 

Bobobie

Registered User
Oct 1, 2005
11,525
2,061
586
Bay City Michigan
#24
I hope so. Still have to download it. Did they get back most of the old writers for the new show?
 

SuperGolfer

I got it from a negro
Nov 6, 2004
4,461
701
658
#25
Can I write about these episodes without spoiler tags? I have opinions, damnit!