hITw bITches - happened July 12th at 8:15, you sonsabITches!

LiddyRules

I'm Gonna Be The Bestest Pilot In The Whole Galaxy
Jun 1, 2005
143,605
50,669
644
#1

crippledalbino

The God of 42nd Street
Donator
Aug 16, 2006
40,761
12,042
628
The Oh-See, Fuck-Asses
#6

HandPanzer

O Tempora O Mores!
May 30, 2013
46,611
42,247
293
#8
Oh shit, Liddy has the conn.


Most likely in, brah.
 

Pigdango

Silence, you mortal Fuck!
Donator
Jun 22, 2004
77,366
49,777
788
#9

LiddyRules

I'm Gonna Be The Bestest Pilot In The Whole Galaxy
Jun 1, 2005
143,605
50,669
644
#11
Okay. Thursday at 8:15, hITw bITches

I am very positive it will fail, but I thought it was quite mockable in theaters. If nothing else, the main dude is Henry Carpenter.
 

HandPanzer

O Tempora O Mores!
May 30, 2013
46,611
42,247
293
#12
Okay. Thursday at 8:15, hITw bITches

I am very positive it will fail, but I thought it was quite mockable in theaters. If nothing else, the main dude is Henry Carpenter.
Maybe I'll be here, maybe I won't fucking be here.
 

LiddyRules

I'm Gonna Be The Bestest Pilot In The Whole Galaxy
Jun 1, 2005
143,605
50,669
644
#15
The 80's version starred John Boy Walton and Judge Harry from Night Court.
Nope. This is going to be the enormously successful beloved one from last year. I'm going to fuck up.

But my overall belief is, it's not necessarily bad movies but mockable movies, and I think It is very mockable. If only for the black kid who has zero lines.
 
#16
Okay. Thursday at 8:15, hITw bITches

I am very positive it will fail, but I thought it was quite mockable in theaters. If nothing else, the main dude is Henry Carpenter.

Christ, Liddy.

You attempt to rally the troops for your Fuck The Pig I do What I Wanna film ,and then give them every reason NOT to show up.
 

LiddyRules

I'm Gonna Be The Bestest Pilot In The Whole Galaxy
Jun 1, 2005
143,605
50,669
644
#17
Christ, Liddy.

You attempt to rally the troops for your Fuck The Pig I do What I Wanna film ,and then give them every reason NOT to show up.
My sole purpose in life is to make everyone feel as miserable, insecure, and anxious as I do on a second-by-second basis.
 

Pigdango

Silence, you mortal Fuck!
Donator
Jun 22, 2004
77,366
49,777
788
#20
Christ, Liddy.

You attempt to rally the troops for your Fuck The Pig I do What I Wanna film ,and then give them every reason NOT to show up.
You haven't done a HitW in over a year. You finally come back on a night when I can't make it?

There aren't enough sad faces in the world...
 
#21
You haven't done a HitW in over a year. You finally come back on a night when I can't make it?

There aren't enough sad faces in the world...
Yeah, I know. I probably shoulda just kept my yap shut there, but I just couldn't resist the urge to take a shot at Liddy.
 

Pigdango

Silence, you mortal Fuck!
Donator
Jun 22, 2004
77,366
49,777
788
#22
Yeah, I know. I probably shoulda just kept my yap shut there, but I just couldn't resist the urge to take a shot at Liddy.
How come you don't post that much anymore? Too much pooping?
 

HandPanzer

O Tempora O Mores!
May 30, 2013
46,611
42,247
293
#24
Bump. Don't forget this is happening tonight at 8:15, you sonsabITches!