Ron + Fez Listening Thread 6/18/07- 3 Days Until Wedding; 4 Until Vacation

Status
Not open for further replies.

LiddyRules

I'm Gonna Be The Bestest Pilot In The Whole Galaxy
Jun 1, 2005
144,427
51,074
644
#1
hi
 

Hidden_Rage

Yeah... I got nothing
Nov 20, 2005
4,002
2
386
Queens
#2
I heard that Ron and Fez are brodcasting today in a closet, eh?


Fez + Trapped In A Closet = ...Sicentology scam?
 

Arch Stanton

It's all about the funny!
Nov 22, 2004
25,696
375
663
Long Island
#3
Howdy Buddays!

Gotta go see a client. Enjoy and I will try to check in later. Peace out.
 

mikek

Fatty made love to a cupcake
Feb 15, 2005
18,247
1,317
608
Massachusettsville
#4
I heard that their upcoming "vacation" is actually a pay-it-forward suspension.

Oh, BTW:
 

Dre

(Insert Witty Line Here)
Mar 11, 2006
8,925
1
0
Facing a monitor.
#15
Hiya Buddays. :action-sm

Lol, "It's the Ron and Fez Show, live from the ViRUS studios closet!!!!".
 

Dre

(Insert Witty Line Here)
Mar 11, 2006
8,925
1
0
Facing a monitor.
#18
Anyone with PalTalk, is this live so you can see the buddays brodcasting from the closet?
 

LiddyRules

I'm Gonna Be The Bestest Pilot In The Whole Galaxy
Jun 1, 2005
144,427
51,074
644
#21
Who are these people?
 

LiddyRules

I'm Gonna Be The Bestest Pilot In The Whole Galaxy
Jun 1, 2005
144,427
51,074
644
#24
Jacob's Ladder, I just saw it this weekend.
 
Status
Not open for further replies.