Smells Like Teen Sprit -Nirvana

FOFOLINA

Registered User
#1
Load up on guns and bring your friends
It's fun to lose and to pretend
She's over bored and self assured
Oh no, I know a dirty word
Hello, hello, hello, how low?

I'm worse at what I do best
And for this gift I feel blessed
Our little group has always been (tribe)
And always will until the end

Hello, hello, hello, how low?

And I forget just why I taste
Oh yeah, I guess it makes me smile
I found it hard, it was hard to find
Oh well, whatever, nevermind

hello, hello, hello, how low?

With the lights out it's less dangerous
Here we are now, entertain us
I feel stupid and contagious
A mulatto
An albino
A mosquito
My Libido
Yay, a denial


------------------
Live Life To The Fullest And Enjoy Each Other For Who We Are!!!!!
 

FOFOLINA

Registered User
#3
Ya they do play out that song.
But.... it is still great
 
#4
fofo, i know you totally didn't mean it all but...

...this kinda feels like a slap in the face.

s'ok tho, i know you don't mean it like that.

------------------
<IMG SRC="http://www.angelfire.com/weird/brokenmirror/niceshoes.jpg" border=0>&lt;BR&gt;"Hi I'm Bam Margera, And I Feel Like Kicking My Dad's Ass... all Day" - Bam Margera, Pride Of West Chester, PA

Lady : "No, no, my husband's impotent"
Guy: "Well, I'll Tell You What IS Up And Coming..."
 

FOFOLINA

Registered User
#5
Hell no nice shoes
I am not like that now
I just posted the song thats all nothing like what you are thinking.
for some reason I know you were going to think that also.
But please dont<IMG SRC="http://www.wackbag.com/ubb/smilies/cwm7.gif" border=0> <IMG SRC="http://www.wackbag.com/ubb/smilies/cwm9.gif" border=0>

------------------
Live Life To The Fullest And Enjoy Each Other For Who We Are!!!!!
 
#6
ehhh s'all good tho...

...don't try to play mnd games w/ me tho, coz it'd help if i had a normal functioning mind.



<font size="1" color=000000>Edited on 02-16-2001 by: NiceShoesLetsBang.</font>
 

FOFOLINA

Registered User
#7
No Mind Games here <IMG SRC="http://www.wackbag.com/ubb/smilies/cwm7.gif" border=0> <IMG SRC="http://www.wackbag.com/ubb/smilies/cwm12.gif" border=0>

------------------
Life Is A Bitch!!
Then They Piss You Off!
And The Person Who Did .
IT IS PAY BACK TIME!!!
MARK MY WORDS ON THIS ASSHOLE!!
Note!!
People Never Trust anyone the will stab you
and never trust the quite ones they are the worst!!!!!
 
#8
eh, i didn't think so...

...ever since u posted this i've been singing it to...

...and looking at the cobain pics... whoo.

god bless him

------------------
<IMG SRC="http://www.geocities.com/bink02/niceshoes.jpg" border=0>

"Good, Coz If You Lost Your Sense Of Humor, I Wouldn't Wanna Talk To You"

"Hi I'm Bam Margera, And I Feel Like Kicking My Dad's Ass... all Day" - Bam Margera, Pride Of West Chester, PA
 
Top