Wow, she is not 'Smarter Than a 5th Grader.' Kellie Pickler

#9
Holy fucking shit. That absolutely positively must be an act.
 
#10
Yeah, I mean she's probably never going to get into Colgate, but I don't think that shes that dumb. If that's not an act then, we're a sad nation.

BTW, back in September, I tuned into "Smarter than a 5th Grader" and the contestant was a black woman in roller skates acting all hoopy droopy.
 
#11
Yeah, I mean she's probably never going to get into Colgate, but I don't think that shes that dumb. If that's not an act then, we're a sad nation.

BTW, back in September, I tuned into "Smarter than a 5th Grader" and the contestant was a black woman in roller skates acting all hoopy droopy.

Its also sad considering the fact that they usually dumb down the celebrity versions of game shows.
 

Creasy Bear

gorgeousness and gorgeousity made flesh
Donator
#14
Oy vey... she should have a dick stuck in her mouth 24/7.
 

Hudson

Supreme Champion!!!!!
Donator
#15
Yeah, I mean she's probably never going to get into Colgate, but I don't think that shes that dumb. If that's not an act then, we're a sad nation.

BTW, back in September, I tuned into "Smarter than a 5th Grader" and the contestant was a black woman in roller skates acting all hoopy droopy.
wait Colgate is supposed to be a good school?
 

Mindslayer

Best in the Biz
#16
Pickler's only purpose in life should be as a cum depository, nothing more or less.
 

Wilmington WOW

The Emmitt Till of Wackbag
#17
although she is hotter than a 5th grader
well 5th graders are hot too
toss up
 

Myhairygrundle

Screw you guys, I'm going home.
#18
As my good friend Dave Attel would say

"They say she's retarded...but those titties ain't retarded!"







.
 

Chino Kapone

Yo, whats wrong wit da beer we got?
#20
sooooooooo effing hot. she did a show here in town, and she was wearing a shirt with 5 buttons and 4 of em seemed to be unbuttoned. she looked stunning.
 
Top